Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy w Pałecznicy
Pokój Nr 26, Tel: 041 38 48 037 wew.14
Godziny Urzędowania 7:30-15:30
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz.U.2023, poz. 1234 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty
- Wniosek.
- Zaświadczenie o dochodach obojga małżonków.
- Odcinki emerytur, rent (kopie).
- Zaświadczenia o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego.
- Potwierdzenie ewentualnych kosztów leczenia (wypisy ze szpitala, kopie rachunków za leki).
- Potwierdzenie rachunków ponoszonych na naukę (kopie rachunków, dowodów wpłaty).
- Inne na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego.
Opłaty
Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz.U.2023, poz. 1273 z późn. zm.) opłaty nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy
Do 30 dni od momentu złożenia udokumentowanego wniosku.
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie za pośrednictwem Wójta Gminy w Pałecznicy w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.